vitorla
ernyő
sárkány
ballon
ul
motoros
  • 1
  • 2
Prev Next
MSE 100

MSE 100

02-03-2013 Hits:9668 Hírek Lacz András - avatar Lacz András

A Hármashatárhegyi Sportrepülőtér üzemeltetője hazánk legrégebbi – a magyar repülés történetében a legnagyobb múlttal rendelkező – repülőegyesülete, a Műegyetemi Sportrepülő Egyesület (MSE) idén 100 éve, 1921-ben alakult. Működést biztosítva annak az acélos ifjúságot nevelő sportnak, mely visszaemlékezések szerint leginkább megfelelt a magyar huszáros virtusnak.  Fotó forrása: Fortepan/A R

Olvass tovább!
MSE 100

MSE 100

06-10-2018 Hits:3887 Vitorlázórepülő hírek Papp Gábor - avatar Papp Gábor

A Hármashatárhegyi Sportrepülőtér üzemeltetője hazánk legrégebbi – a magyar repülés történetében a legnagyobb múlttal rendelkező – repülőegyesülete, a Műegyetemi Sportrepülő Egyesület (MSE) idén 100 éve, 1921-ben alakult. Működést biztosítva annak az acélos ifjúságot nevelő sportnak, mely visszaemlékezések szerint leginkább megfelelt a magyar huszáros virtusnak.  Fotó forrása: Fortepan/Fadgyas Bence

Olvass tovább!
MSE 100

MSE 100

06-10-2018 Hits:3887 Vitorlázórepülő hírek Papp Gábor - avatar Papp Gábor

A Hármashatárhegyi Sportrepülőtér üzemeltetője hazánk legrégebbi – a magyar repülés történetében a legnagyobb múlttal rendelkező – repülőegyesülete, a Műegyetemi Sportrepülő Egyesület (MSE) idén 100 éve, 1921-ben alakult. Működést biztosítva annak az acélos ifjúságot nevelő sportnak, mely visszaemlékezések szerint leginkább megfelelt a magyar huszáros virtusnak.  Fotó forrása: Fortepan/Fadgyas Bence

Olvass tovább!

"NAGY ÖREGJEINK" ismét levegőben

Minden év szeptemberének első szombatján a TOLÓKOCSIS szakosztály egész napos baráti összejövetelt tart. Sokan még a nevekre sem emlékeznek, de valamikor a magyar vitorlázó repülés meghatározó személyiségei voltak.
(Spang Ferenc; Pudleiner Józsf; Széll Antal; Fekecs Gábor; Bánó Imre, Bubcsó Borbála; Szakács Edit, Nagy János; Sall István..... stb.. stb...)
A rendezvényre külön repülőgépet biztosított számukra az MSE (köszönjük Moskovics Péter). egy T21-es Slingsby-t, amely az Egyesült Királyságban valamikor a légierő kiképző gépe volt. A vonóerőt Széll Antal biztosította a TOLDI agregátorban, aki ugyan olyan magabiztossággal csőröl mint az 1960-as évek közepén... Köszönjük Tónyó.
Jövőre ismét találkozunk.